Korto Korduma Kippuvad Küsimused

Kuidas ma endale parooli saan?

Kõigepealt tuleb registreeruda kasutajaks ID-kaardi, Mobiil-ID, Smart-ID või internetipanga kaudu. Seejärel saad endale valida sobiva parooli. Parooli unustamisel pead esmalt sisenema mõne teise autentimismeetodiga ning pärast seda saad uue parooli valida.

Miks mul ID-kaardiga sisselogimine ebaõnnestub?

Kui ID-kaardiga sisenemine või kasutajaks registreerumine ei õnnestu, siis võiks sulgeda akna ja proovida uuesti. See lahendab mõnikord probleemi.

Kui endiselt ei õnnestu ID-kaardiga siseneda, siis soovitame järgmist

  1. Sulgeda kõik veebilehtiseja aknad, käivitada ID-kaardi utiliit, veenduda et ID-kaardilt andmete lugemine õnnestub, sulgeda ID-kaardi utiliit, avada veebilehitseja aken ja esimese asjana püüda siseneda Kortosse.
  2. Kui eelnev ei aita, siis soovitame teha arvutile algkäivituse ning avada uuesti veebilehitseja aken ja esimese asjana püüda siseneda Kortosse.
  3. Kui see ka ei aita, siis soovitame uuendada oma ID-kaardi tarkvara. Seda saab teha aadressilt installer.id.ee. Võimalusel võiks eelnevalt vana tarkvara versiooni eemaldada.
  4. Kui see ka ei aita, siis soovitame küsida abi ID-kaardi abiliinilt telefonil 1777 või ID-kaardi abikeskusest.

Registreerusin kasutajaks, ja meie ühistu on ka liitunud, kuid sisselogides öeldakse, et ma ei ole seotud ühegi ühistuga.

Endaga seotud ühistu ja korteri andmete nägemiseks peab sinuga seotud korteriga olema seotud sinu isikukood. Soovitame pöörduda ühistu ametnike poole palvega kontrollida, kas sinu isikukood on korrektselt sisestatud ja sulle on antud ligipääsuõigused.

Registreerusin kogemata, kas saaksite mu andmed kustutada?

Enda kasutajakonto saad kustutada menüüs Seaded. Kustutatakse kontaktandmed, mis sisestasid seadete alla, hiljem registreerudes võid need uuesti sisestada. Ühistule jäävad sinu andmed alles.

Miks ei õnnestu näite sisestada?

Kui näite ei õnnestu sisestada, siis teavitage sellest oma maja vastavat ametnikku. Võimalik, et teie korteriühistus on määratud ajavahemik, millal saab näite esitada. Kaugloetavate arvestite näite ei ole võimalik samuti ise Korto kaudu sisestada.

Kuidas saab sisestada algnäidud ja lisada uue arvesti?

Korteriomanikul uue arvesti lisamise õigust pole. Selleks peab esitama vastava palve oma maja juhatusele või raamatupidajale.

Kas minu maja on juba liitunud teie süsteemiga?

Seda kas maja on liitunud Korto süsteemiga saad kontrollida Korto kodulehel olevalt kaardilt.

Kas Korto kohta on ka juhend?

Nii kodulehel tutvustuse all, kui kasutajajuhendis on antud ülevaade Korto võimalustest.

Kuidas on korteriomanikul võimalik näha oma saldot?

Korto keskkonnas tuleb menüüst valida Arved ja sealt on näha iga kuu kohta esitatud arve summa, viimane makse ja lõppsaldo.